tirsdag 23. mars 2010

Påskebukett fra verdens beste

I dag har husfrua hatt en litt dårlig dag. Mens jeg satt å surmula var husfar ute på shopping og kom hjem med denne vakre påskebuketten! Jeg er vel heldig!

Min mor var på besøk i går og hun lo seg skakk når hun fikk høre om mitt nye prosjekt; gulvteppet. Hun ristet godt på hodet og klarte ikke snakke på flere minutter. Hun vet så godt hvordan jeg er mester på å begynne på prosjekter, men ikke så flink til å fullføre dem. Litt for mange ganger har det vært en halv vott eller lue under juletreet. Så nå begynner prosjekt "gjøre ferdig påbegynte prosjekter". Derfor jobber jeg som bare det med en liten jakke til baby. Den er strikket uten oppskrift, så er veldig spent på resultatet. Jakken har en tilhørende kjole og skal gis bort til en liten frøken som kommer til verden i mai.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar