lørdag 24. april 2010

Kluter og lek med papir

I det siste har tiden gått så fort. Jeg venter hver eneste dag på at våren skal slå til skikkelig, men her er fremdeles været på ville veier. Den ene dagen føles det som sommer og dagen etter ligger det 2 cm snø. Jeg gleder meg til å kunne begynne å plante ute og venter bare på de siste løkene, slik at jeg kan planlegge hva som skal plantes hvor. Det skal bli deilig å få løkene og frøene i jorden, men det fordrer at det ikke faller noe mer snø fra himmelen.



Mens jeg venter så prøver jeg å pynte til vår inne med nye sommerkluter og litt vårpynt.



Sommerklutene er strikket i patentstrikk med garnet Petunia og kan vaskes på 60 grader. De er super gode og pynter opp en ellers litt trist oppvaskbenk.







Vårpynten er gjort med litt papir, grener og lim.
Synes det ble riktig så koselig. 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar