torsdag 19. august 2010

Studiestart og bastardgenser

Her har skolen startet igjen, noe som fører til at det blir litt mindre tid til strikking og annet håndarbeid. Dog er det deilig å være tilbake og tenke at om kun et lite år er jeg ferdigutdannet tolk. Det skal bli fantastisk! Selvom jeg planlegger å studere litt til, gleder jeg meg veldig til å være ferdig og få autorisasjonen min!

Siden sist har jeg sydd et handlenett og driver å skifter noen glidelåser. Glidelåser er noe herk, men resultatet blir nok godkjent til slutt. Har også  begynt på en bastardgenser. Det vil si en genser som strikkes litt på måfå. Den er i bomull og ser ut til å bli i ca strl 3 år. Opprinnelig var det meningen at garnet skulle bli en overdel i hullmønster til meg selv, men det er rart med det; innimellom mister man rett og slett motivasjonen. Så spennende å se resulatet. Hittil ser det overraskende bra ut. Skal å sies at den strikkes ganske så rett opp og ikke er spesielt komplisert, men det er allikevel noe med det å strikke uten mønster. Det er litt spenning i hverdagen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar