onsdag 1. september 2010

Siden sist...

Her har det gått i ett med studier, jobb og alt annet som er gøy. Deriblant har det blitt noe strikking, men skjønt ikke så mye som jeg kanskje skulle ønske. Jeg hadde jo egentlig en plan om å ikke kjøpe noe nytt garn, men jaggu har det ikke kommet noe nytt i hus den siste tiden. Har unnskyld meg med at en del av garnet er til planlagte prosjekter eller for å gjøre ferdig prosjekter, men jeg vet nå ikke helt jeg...

Har også fått sydd litt i det siste, men mest sånn nytte sying som å skifte glidlåser i skjørt og munkejakker. Det siste til stor glede for husfar. :)

Men noe har jeg jo fått lagd siden sist, blant annet er bastardgenseren ferdig og jeg ble riktig så fornøyd med.


Den har ingen mottaker så den får havne i en "spare for å gi bort"-eske. Har også strikket et par kluter som skal bli gaver til noen heldige mottakere.










Er også godt i gang med en omslagsgenser til en liten baby, men den må nok vente litt da jeg har satt i gang med et sjal også! Har nemlig blitt medlem av Norsk strikkeforum og der har jeg blitt med i en gjeng som har planer om å strikke dette sjalet sammen. Så nå sitter det snart noen flotte damer rundt om i landet og strikker Citron shawl. Så her langt har jeg kommet:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar