onsdag 27. april 2011

Sol!

Det er vår i Bergen! Himmelen er blå og solen varmer. Det er helt fantastisk! Første utemiddagen er fortært:
Selvom jeg har mest lyst til å være ute, så er det eksamenstid. Så her skrives det på bacheloroppgave. Eller jeg prøver, men prokastrineringen når nye høyder... Så jeg har nå fått strikket pittelitt. Det har blitt et par sokker til en liten rakker som plopper ut av en venninne i september:
Oppskriften finner du her. Morsom oppskrift med en del ukjente teknikker. Måtte holde tunga rett i munnen og kom til slutt i mål. Husfar synes de er utrolig søte, og det synes jeg også!

Apropos Husfar, så har han fått vårklippen i dag. Jeg har aldri klipt noen andre enn meg selv, men siden han spurte så tenkte jeg at jeg kunne jo prøve. Enhver frisør vil sikkert gremmes, men det ble bedre enn jeg hadde forventet og definitivt bedre enn det var.
Hurra for blid Husfar og sola!

Da var det bare å skrive siste rest av bacheloroppgave, så kan man ta litt velfortjent helg. Mmmm!

1 kommentar:

  1. Herlig med sol! Tilbringte helgen i Trondheim i solskinn jeg, snart er det sommer! =)

    Ligger forresten noe til deg på bloggen min :)

    SvarSlett