søndag 17. april 2011

Siste nytt....

Jeg er ikke spesielt opptatt av trender og hva som er in. Det siste året har det poppet opp halser. Alle skal gå med hals. Ofte av typen som ikke varmer noe, men bare er pen å se på. For meg er det litt pussig, men nå har jeg jammen meg falt for fristelsen selv. Fant denne oppskriften på Ravelry og tenkte at det burde passe fint til det håndspunnede garnet mitt. Så jeg kastet meg i gang! Utrolig enkel oppskrift og kjapt å strikke.



Synes det tar seg best ut å bare ha den rundt halsen en gang, men det går nå an å ha den to ganger hvis det skulle bli kaldt. :)








Nøstebarn-vesten er ferdig. Tuslet innom knappebutikken i går, og der fant jeg disse nydelige knappene.



Har også startet på et tulleprosjekt til en kompis. Det skal vel til slutt bli en form for aggressivt korsstingsbroderi. Selve bildet blir det samme, men teksten blir noe annerledes. Morsomt å pusle med...


Siden sist har det også blitt skikkelig vår, så vindusposten har fått litt blomster også.


Flyttedatoen og eksamen nærmer seg, så her er det nok å drive med. Gruer meg litt til å pakke ned garnet, men det kommer nok fort frem igjen i Oslo. :)

3 kommentarer:

  1. Så fin hals! Lekkert til garnet ditt, det ser eg:) Det blir spennende med eksamen og flytting, kanskje ikkje så mykje tid til handarbeid då, men det blir betre!

    SvarSlett
  2. Så fin hals, og så mye spennende du driver med, -var litt spent på garnet ditt, det ser deilig ut. Ha ei fin uke:-)

    SvarSlett
  3. Takk for koselige kommentarer!

    Jeg er veldig fornøyd med halsen, men blir ikke så mye brukt. Har fullt opp meg skole for tiden, men får nå tid til litt spinning og strikking allikevel. Noen ting MÅ en bare ta seg tid til. ;)

    SvarSlett