lørdag 19. mai 2012

Småstrikk

Strikket ferdig en liten genser for en stund tilbake, men nå har den endelig fått knapper.

Garnet er farget og spunnet for hånd. Oppskriften er vel fra boka til Nøstebarn. Liker oppskriften, da den har raglansfelling og praktisk knapping i halsen. Da jeg ikke har noen små og prøve på så aner jeg ikke hvordan størrelsen er, men kanskje noen måneder.

Dette blir nok det siste jeg viser på strikkefronten på en liten stund, da jeg har fått senebetennelse i skulderen. Er nå straks ferdig med en medisinkur, men føler ikke den store forskjellen. Så inntil videre har jeg bestemt at strikking må legges på hyllen. Som tegnspråk tolk er jeg avhengig av å ha armer som fungerer, og mat på bordet går foran garn. 

2 kommentarer:

  1. Kjempe fin genser! God bedring med skulderen! Godt det er vår ute, da legger jeg bort litt strikking og hekling automatisk jeg;)

    SvarSlett
  2. Takk. Får mer lyst til å pusle i jorda på denne tiden ja. :)

    SvarSlett