mandag 20. september 2010

Den som venter...

I dag gleder jeg meg til å komme hjem, da jeg har en lue liggende, forhåpentlig, ferdig blokket. Spent på sluttresultatet, og om det er noe jeg skal ta vare på selv eller gi bort. Har også planer om strikke et par matchende pulsvanter, men plutselig var det ene nøstet hvit alpakka blitt borte. Skjønner ikke at garn bare kan forsvinne? Så må vel ta en tur innom strikkebutikken og kjøpe et nøste slik at det blir et helt sett.

Ellers er jeg i full gang med julegaveproduksjon. Har begynt på to sokkepar; Spring forward fra Knitty og Circle socks av Anne Campbell. Begge oppskriftene er morsomme å strikke, da det er et enkelt, men effektfullt mønster. Kan ikke si at det raser avgårde på pinne nr 2,5, men med morsomt mønster går jeg i allefall ikke lei. Tenker at det er litt luksus med sånne finsokker og at det burde bli fine gaver.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar