torsdag 23. september 2010

Sokkebonanza!

Aj, aj, aj... Ser at jeg ikke har klart å oppdatere med noe bilde av luen som jeg nevnte i forrige innlegg. Holder på med noen pulsvanter i samme mønster, så kanskje jeg får publisert når alt er samlet?

Strikke gjør jeg nå uansett. Det ser ut som at sokker blir årets julegaver. Har fått ferdig én sokk av to par, så det tenker jeg er ganske så bra.


I dag har jeg vært på strikketreff med 3 supre jenter fra Norsk Strikkeforum. Så hyggelig det er å møte folk som er like strikkeglade som en selv. To av jentene har blogg hvor de viser alt det fine de lager. Lisbeth kan tittes på her og Monica kan tittes på her.

2 kommentarer:

  1. Flotte sokker ! Og mye annet flott du har fått strikket den siste tiden ! Ha en flott helg ;o)

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Smarie! Sokker er jo alltid kjekt å ha på lur. :)

    SvarSlett